Szerviz és támogatás

A “hagyományos” karbantartási szolgáltatások mellett az Atos Magyarország teljes körű szolgáltatásokat kínál, melyek lefedik az Ügyfél Információs Rendszer életciklusának minden szakaszát, a tervezéstől és beindítástól kezdve a működés bővítéséig.

Az Atos Magyarország budapesti ügyfélszolgálati centruma, vevőszolgálati diszpécserközpontja, és márkaszervize a megfelelő alkatrész raktárkészlettel és képzett szakértő csapattal áll ügyfelei rendelkezésre.

A Vevőszolgálati Központ irányítási rendszere biztosítja, hogy az Atos Magyarország által szállított és támogatott eszközök, megoldások rendelkezésre állási és kiszolgálási szintje maximális legyen.

Az Atos Magyarország tevékenységét Budapesten saját erőforrásokkal, vidéken partneri hálózatát igénybe véve végzi. Budapesti, 15 fős, autóval, mobil telefonnal, műszerekkel, tesztelő eszközökkel rendelkező műszaki csapat munkáját további 6 fő hibafelvétellel, egyéb adminisztrációval és logisztikával foglalkozó munkatárs támogatja.

A Vevőszolgálat kész a hét minden napján 24 órában a hibajelentések vételére és javító tevékenység végzésére, 4 órás helyszíni megjelenést biztosítva. Tíznél több országos szintű intézménynél végez garanciaidőn túli, illetve emeltszintű garanciális karbantartást. A Vevőszolgálat több kiszolgálási konstrukciót kínál (csak szakember, csak alkatrész, távdiagnosztika, teljes üzemeltetés, válaszidő / hibaelhárítási idő / garantált rendelkezésre állás, stb.), amelyek közül az ügyfél választhatja ki az üzemeltetési politikájának legmegfelelőbb megoldást.

Ügyfeleink bejelentéseit webes felületen keresztül is fogadjuk, amelyen lehetőséget biztosítunk a munkalapok elektronikus nyilvántartására, a függő ügyek követésére és sms értesítésre az eszközök javításának állásáról. www.bull-service.hu:

Hibabejelentések számára fenntartott e-mail címek:

hu-support@atos.net, hu-szerviz@atos.net, hu-service@atos.net