Asztali számítógép menedzsment

Csökkentse a költségeket és növelje a produktivitást – korszerűsítse asztali gépeinek támogatását

A vállalati IT szakemberek idejének jelentős részét az asztali gépek támogatása foglalja le. Éppen ezért fordul sok vállalkozás az Atoshoz – támogatási szolgáltatásunk igénybevételével költségeik és kockázataik jelentősen csökkenthetők, magasan képzett szakembereik pedig felszabadulnak az időrabló rutinmunka alól.

Üzleti előnyök

Az Atos asztali gép menedzsment szolgáltatásának igénybevétele a költség-, kockázat-, és időráfordítás csökkentésen kívül egyéb üzleti előnyöket is nyújt:

  • Asztali gép ott és akkor, amikor szükséges
  • Tervezhető ráfordítás a rögzített árú szerződések következtében
  • Alacsonyabb TCO (Total Cost of Ownership – teljes birtoklási költség)
  • Garantált rendelkezésre állás, szerződésben meghatározott hibajavítási idő
  • Egyszerű és hatékony telefonos hibabejelentés
  • Kedvezőbb ROI (Return Of Investment – a befektetés megtérülési mutatója)
  • Megnövelt hatékonyság az üzemeltetés területén
  • Biztonság, rugalmasság, magas rendelkezésre állás
  • Elégedettebb felhasználók, megnövelt produktivitás

Asztali gépek támogatása

Ügyfeleink igény szerint távoli vagy helyszíni műszaki támogatást kapnak asztali gépeikhez, laptopjaikhoz és hálózati nyomtatóikhoz. Megoldjuk az összes felmerülő műszaki problémát, beleértve a csatlakoztatási, az operációs rendszerben jelentkező, illetve a hardver meghibásodásból eredő működési zavarokat. Átvesszük az ügyfeleinkkel szerződésben álló külső szolgáltatókkal való kapcsolattartás feladatát. Felderítjük az alkalmazások által okozott incidenseket és továbbítjuk a megfelelő szolgáltatónak. Gondoskodunk az operációs rendszer és az alkalmazások frissítéséről. A bejelentett incidenseket nyomon követjük, és ügyfeleinket folyamatosan tájékoztatjuk a hibaelhárítás aktuális státuszáról.

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálataink  az Egyesült Államok, Európa, India és a Fülöp-szigetek területén találhatók. Hibaelhárításban nagy tapasztalattal rendelkező szakembereink gyakran a második szintű support igénybevétele nélkül oldják meg a felmerülő problémákat.