Big Data – Telekommunikáció

Nagy mennyiségű, strukturálatlan adat, amelyet a hagyományos relációs adat-báziskezelési megoldásokkal csak nagyon költségesen vagy egyáltalán nem lehet kezelni.

A telekommunikáció az adatban leggazdagabb szektor, ahol a keletkező valós-idejű adatok 90 %-a  a felhasználói élményből és hálózati aktivitásból származik, ott döntő jelentőségű mind az üzlet, mind az operáció számára a gyors döntéshozatal.

Az ATOS Telco Data Analytics csapata összehozta a különböző megközelítést igénylő területeket, amely így segít kezelni a két legfőbb prioritással bíró szempontokat:

  1. Ügyfél élmény – hogy lehet kihasználni az intelligens elemzésből származó információkat a hűséges előfizetők megtartására, erősíteni a felhasználói élményt és új bevételi forrásokat generálni.
  2. Működési kiválóság – hogy lehet az új adatelemzést minden szempontból a hálózati teljesítmény és a rendelkezésre állás növelésére és fejlesztésére fordítani?

Az ATOS Big Data megoldásával biztosítható a megfelelő szolgáltatás a megfelelő személynek a megfelelő helyen és a megfelelő időben.